Urban mysteries vertelt je het verhaal over de wereld van "Urban exploration", bij velen een nog onbekende tak van de fotografie.

Voor of na een reportage stoppen we wel eens bij andere bezienswaardigheden. Foto's hiervan vind je terug in het portfolio.

Zit je met vragen of wens je meer uitleg over Urban exploration?
Aarzel dan niet om contact op te nemen of een bericht achter te laten in het gastenboek.

Stedelijk zwembad G

Zaterdag 5 februari 2011

Deze dag bezochten we een ander stedelijk zwembad. We (Jan en Michelle) hadden afgesproken met Roja een collega vanop een forum. Ik voelde me al enkele dagen grieperig maar kon de dag niet laten vergallen. Eens op de plaats delict waanden we ons in een mierennest.. marktdag en dat vlakbij de locatie! Even had ik een somber gedacht. De Locatie was weer zeer goed toegankelijk en de mierennest buiten scheen zich duidelijk niets aan te trekken van onze aanwezigheid binnen. Na hier ons ding gedaan te hebben spraken we verder af op een andere locatie vlakbij. Deze was echter een maat voor niets dus ook niet de moeite om te posten. Dit zou trouwens de laatste keer moeten zijn dat ik de foto's met dit programma corrigeer, de mogelijkheden werden me te beperkt. Het nieuwe resultaat laat van zich horen vanaf de volgende fotoreportages.











Fotoreportage Stedelijk zwembad G

Geen opmerkingen:

Een reactie posten